štvrtok 31. mája 2012

Focaccia :-)

Na obyčajnú, ničím "neplnenú" focacciu, som si robila chuť už asi týždeň. Včera ráno som kúpila múku, droždie, prišla do práce a zamiesila cesto z kg múky. Tentokrát podľa "Itala" http://uloz.to/live/xGM4V9C/s-italem-v-kuchyni-italsky-chleb-focaccia-avi .

Budete potrebovať kg hladkej múky, kocku droždia, 800ml teplej vody, olivový olej a morskú soľ.

Cesto bolo ľahunké, akurát som si neuvedomila, že focaccia má byť tenšia ;-) Kolegyniam, ale veeeľmi chutila, už sme si aj vraveli, že nabudúce bude s čiernymi olivami a sušenými paradajkami. Pani kuchárky urobili šalát z krabích tyčiniek (ten som zabudla vyfotiť): k nakrájaným krabím tyčinkám Janka primiešala sterilizovanú kukuricu, pokrájanú mladú cibuľku, nastrúhaný syr a kyslú smotanu. Premiešala a dala schladiť do chladničky. Keď focaccia vychladla, nakrájala som ju a mali sme výborný obed.


Nemala som pri sebe fotoaparát, tak aspoň mobilom som zachytila túto dobrotku ;-)

Dobrú chuť :-)











































2 komentáre: